קלידרמה מאמר

מה את יודעת על צלוליט

כמעט לכל אישה עלי אדמות יש צלוליט כולל סלבריטאים ודוגמניות על. היכרות עם צלוליט היא דבר נבון, אך לפני שמסירים צלוליט, יש לדעת מה הסיבות לצלוליט. סיבות אלו יעזרו לך למנוע ולהפחית צלוליטיס מחייך. צלוליט אינו מחלה, זו הפרעה בריאותית שיש לה מספר תסמינים. כדי להסיר צלוליט, עליך לאמץ יותר משיטה אחת לטיפול בו.

מה את יודעת על צלוליט

כמעט לכל אישה עלי אדמות יש צלוליט כולל סלבריטאים ודוגמניות על. היכרות עם צלוליט היא דבר נבון, אך לפני שמסירים צלוליט, יש לדעת מה הסיבות לצלוליט. סיבות אלו יעזרו לך למנוע ולהפחית צלוליטיס מחייך. צלוליט אינו מחלה, זו הפרעה בריאותית שיש לה מספר תסמינים. כדי להסיר צלוליט, עליך לאמץ יותר משיטה אחת לטיפול בו.


כל מה שאתם צריכים לדעת על צלוליט

צלוליט הוא מראה של בליטות לא מושכות על העור במיוחד באזורי הירכיים, הרגליים והישבן. ניתן לכנות את המרקם כ"גבינת קוטג' ". גמישות ירודה היא הגורם העיקרי לצלוליט כלשון המומחים. תאי שומן בולטים במידה כזו, שהופכת למעמסה בלתי אפשרית לתאי הסיבים המחזיקים את העור. תאים אלו מתרחבים ליצירת שכבות או גומות שומן לא אחידות מתחת לעור. אז מה הסיבה העומדת מאחורי חוסר היכולת של הגוף להחזיק את תאי השומן הללו? או מה גורם לצלוליט?


הגורם לצלוליט

זוהי תפיסה מוטעית נפוצה בקרב רוב האוכלוסייה כי צלוליט נגרם עקב שומן או השמנת יתר. עם זאת, זה לא נכון שכן ניתן לראות צלוליט גם אצל נשים רזות. הצלוליט יכול להיות קשור לגמישות העור ולתאי השומן. סוג הצלוליט שאת/ה מפתחים נקבע על ידי הגנים שלך. אפילו בנות מגיל 14 מציגות סימפטומים של צלוליט. אם ברצונך לדעת את סוג הצלוליט העתידי שלך, תוכל/י לחזות על ידי התבוננות באמך. מכיוון שצלוליט נצפה יותר בקרב נשים מאשר גברים, הרופאים מאמינים כי רמות גבוהות של אסטרוגן - הורמון נשי הוא הגורם לצלוליט.

נשים רבות על גלולות למניעת הריון או בשלב מסוים לאחר הלידה מפתחות צלוליט מכיוון שמנגנון פינוי הפסולת בגוף אינו יכול לבטל את כמות הזרימה הגדולה של האסטרוגן בגוף. סגנון חיים יכול להיות אחראי גם על צלוליט. תזונה לקויה, צריכת מזון רעיל גורמת לאגירת נוזלים ולמחזור חילוף חומרים רע בגוף. זה מגדיל את הסיכויים לפתח צלוליט. נשים המנהלות אורחות חיים בישיבה נוטות גם לסבול מצלוליט מכיוון שהישיבה גורמת להתקשות של רקמת חיבור המביאה בסופו של דבר לעיוות בדרמיס.

אם את בגיל שלאחר גיל ההתבגרות בין 25 עד 35 שנים, סביר להניח שיש לך צלוליט בגלל ההזדקנות. הסיבה לכך היא שההזדקנות גורמת לרזון של שכבת השומן התת עורית בעור. התוכן משכבת ​​השומן התת עורית מפוצל לאורך זמן ומוביל ליצירת גושי שומן. הפרעה במערכת הדם לאחר פציעה קשה עלולה לגרום גם לצלוליט. הפיסקה הבאה מסבירה את הגורמים לצלוליט, אשר יסייעו לך למנוע צלוליט.


כיצד מתפתח צלוליט?

תורשה וגנים קובעים את היווצרות הצלוליט. חוסר בצריכת מים אינו מאפשר ניקוז רעלים תקין מהגוף. תערובת של שומן, פסולת רעילה ומים גורמים להיווצרות צלוליט. לכן מומלץ לשתות הרבה מים כדי לנקז את כל הרעלים ולהפחית את הצלוליט. תזונה לקויה, עישון, תרופות, אורח חיים ירוד ודיאטות כסח הם גם גורמים נוספים לצלוליט. אז מה מהגורמים שידועים לך עכשיו קיים בחייך? בדקי כדי שתוכלי לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי לטפל בצלוליט שלך.


טיפול בצלוליט

המרצת זרימת הדם באזור הצלוליט עוזרת בניקוז הרעלים, אמצעי כיווץ של העור באזור הצלוליט עוזר מבחינה ויזואלית בהפחתת מראה ואפקט הצלוליט.

מוצרי CelluFree של המותג קלידרמה מבית פארמה נטורליס נוקטים בשתי גישות לביצוע המשימה

בקרם ה CelluPeel בנוסף לאפקט הפילינג להורדת תאי עור מתים לצורך הקלת ספיגת החומרים הפעילים ובנוסף לאפקט המסג' שנוצר בזמן ביצוע פעולת מריחת הפילינג, הקרם עשיר במיצוי ג'ינג'ר ייחודי המאיץ את זרימת הדם ומקל את הספגת הקרם המטפל ומזרז את תהליך חילוף החומרים.

מוצרי ה CelluFree מאפשרים שתי שיטות טיפול הראשונה בעזרת שמן הקינמון, שמחמם ומאיץ את זרימת הדם, מרגישים ורואים את האדמת איזור הצלוליט, בשילוב מרכיבים נוספים התורמים לחידוש וחיזוק סיבי הקולגן באזור הצלוליט כדי להפחית את שבירת השומן והשנייה בעזרת קפה המכווץ את אזור הצלוליט כדי להעניק לעור מראה אחיד יותר ולעורר את חידוש סיבי הקולגן למניעת שבירת השומן באזור הצלוליט. שני הקרמים הפעילים הן על בסיס קינמון והן על בסיס קפה עושים שימוש גם במיצוי הג'ינג'ר, הייחודי למותג קלידרמה, להמרצת הדם וזירוז חילוף החומרים וניקוז הרעלים מאזור הצלוליט.